Balony z helem plusy i minusy reklamy

Balony z helem

Balony z helem

Każdy z nas będąc dzieckiem szalał z radości na widok balonów. Zawsze w szczególny sposób fascynowały nas modele przywiązane do długich sznurków, pnące się wysoko do chmur. Małe i delikatne potrafiły się tak wysoko unosić i błyszczeć w pięknych promieniach słońca wywołując na dziecięcych twarzach szeroki uśmiech. Któż nie lubi powracać do lat beztroskiego dzieciństwa, by choć na chwilę oderwać się od rzeczywistości. Agencje reklamowe doskonale rozumieją potrzeby zwykłych ludzi i wiedzą jak przyciągnąć uwagę klientów. Balony z helem są więc niezastąpionym sposobem na osiągnięcie tego właśnie celu. Jednak wszystko na świecie ma zarówno swoje wady jak i zalety.

Taka reklama z pewnością jest bardzo dobrze widoczna i niezwykle efektownie prezentuje się na tle błękitnego nieba. Oprócz tego każdemu z nas sprawia przyjemność, bo chyba wszyscy te latające cuda darzą pewnym sentymentem. Balony z helem charakteryzują się ponad to bardzo dużą powierzchnią reklamową na której można umieścić dowolne logo, obrazek, bądź napis. Jeśli chcemy czymś wzbogacić nasz balon możemy dodatkowo za pomocą rzepów lub podwieszenia przytwierdzić do niego baner reklamowy na którym zamieścimy na przykład aktualne promocje.

Niestety jeszcze nie wynaleziono reklamy idealnej i ten pomysł jak każdy inny ma też wady. Jedną z głównych jest tu cena. Jeden balon o średnicy 1,8 metra to koszt wynoszący ponad tysiąc złotych do tego musimy doliczyć cenę helu, którym co trzy lub cztery dni musimy go uzupełniać, by nasza reklama nie opadła z powrotem na ziemię. Balony z helem wymagają też od nas specjalnej pielęgnacji i nadzoru.

Musimy je myć delikatną ściereczką nasączoną rozcieńczonym płynem do naczyń, by usuwać wszelkie zanieczyszczenia które z pewnością nie dodadzą uroku naszej reklamie. Istnieje również ryzyko, że silny, gwałtowny powiew wiatru zerwie balon i poniesie go gdzieś w przestworza. Jednak pomimo wielu wad taki sposób reklamy wciąż cieszy się dużą popularnością co świadczy o tym, że musi być skuteczny.